Uncategorized

Przenośny kontakt

iphone-smartphone-apps-apple-inc-40011

Moja praca wymaga często tego, że wychodzę z domu o 9 rano, a wracam czasami nawet po 12 godzinach. Mój telefon tego nie pochwala i bardzo rzadko towarzyszy mi do samego końca dnia. Podpatrzyłam natomiast niedawno u znajomego, że ładuje swoją komórkę przez małe dziwne urządzonko, wielkości paczki papierosów… pomyślałam, że to byłby dla mnie strzał w dziesiątkę:) Trochę poszukałam wiadomości na ten temat w sieci i teraz mam chyba jeszcze większy mętlik w głowie, niż miałam przed zgłębianiem tematu. Tu np. http://gogeek.pl/jaki-powerbank/ piszą, że większość i tak ma zawyżoną pojemność i że iphone musi mieć odpowiednie napięcie na wyjściu powerbanka. A ja stety niestety na iphonie właśnie siedzę i nigdzie nie widzę takich powerbanków, co by miały 1a napięcia:( Czy ktoś mógłby zasugerować coś właśnie do jabłkowych sprzętów?

Leave a Reply

